Monday, 5 September 2016


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”


"GAGAL MERUPAKAN PROSES UNTUK BERJAYA"

Sapa taknak sambung belajar kan ? Even aku sendiri pun sama teringin sangat nak sambung belajar. Tapi apakan daya mungkin rezeki aku takdak untuk sambung belajar . Frust tu takpayah cakap laa memang aku rasa giveup jugak laa bila tak dapat upu haritu . 

Tambah lagi bila tengok kawan-kawan aku banyak dapat tawaran belajar lagilaa aku rasa down . Tempoh aku nak dapat pulihkan emosi aku agak rumit sebab rasa kecewa sangat sampai aku terpikir ' apa agaknya silap aku' . 

Tapi sekarang aku dah boleh terima hakikat . Mungkin ada rezeki yang lebih baik lagi untuk aku . Setiap yang berlaku mesti ada hikmah tersediri kan . So , dari situ aku dah mula berfikiran matang . Bagi sesiapa yang senasib dengan aku ni jangan lah bersedih lagi . Rezeki Allah SWT kan luas . Sentiasa berdoa dan bersangka baiklah terhadap apa yang terjadi .

2 comments:

  1. ya rezeki allah itu luas.rezeki tu ada di mana mana.(>.<)Sertai Segmen tonton lagu sudah ku tahu versi ucing :cool:

    ReplyDelete